Welcome.

 ´New shoes.

Jaha, så har jag börjar blogga igen  ^ ^

Har så otrloigt tråkigt så jag pluggar till Franska prover som e på Tordag...
trevligt va??

+

klockan är 22:37 så jag fattar inte längre vad jag skriver...
Idag har det varit en ganska katastrof dag, för det första så fick vi ha en vikarie på engelskan helt störd plus att vi hade prov så det blev ju inte mycket bättre... så jag var lite tjurig på det.
Men får hoppas på att det går bra! : )
Vikarien e ju oxå en människa så ska inte vara arg mer.
Sen har ja inte gjort så mycker mer...
jo! köpt skor : D FredPerry... Älskar dom ^ ^
Sen har jag bara suttit framför datorn mest hela dagen...

Jag tror att jag och SzeSze vet otrloigt mycket om en person... och jag tror att endel saker vill vi inte ens veta X'D
men, men bättre mer än för lite ; )

By The Way:
Han e så otroligt
snygg.

Sov Sött.
                                                                                                                                       marina.

Kommentarer
Postat av: cissi

ååhh jag säger detsamma...

2008-03-07 @ 22:52:17
URL: http://greenberry.blogg.se

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0