Wellcome to the real world.

God kväll!

Våfflor kan ibland bli väldigt tjatigt.

Jag vet inte varför men jag vill verkligen inte ha lov just nu! Fråga mig inte varför.. bara är så.
Visst jag ska till KusinerVitaminer jätte kul! : D
Men samtidigt vill jag tillbaka till alla fina människor i skolan, visst dom kan gå en på nerverna typ jämt, men ändå är det dom man typ lever med om dagarna...
Inte sant?
Dom som gör dom starkaste minnena.
Dom som skrattar både med en och  mot en.
Dom som får dig att le när du är på dåligt humör.
Dom som hjälper dig när du behöver det som mest.

Det som gör mest ont är när människor bara vänder ryggen åt en.
När man sen står där med tårar i ögonen och ingen som vill hjälpa dom.
Wellcome to the real world.


All behöver vi någon att luta oss mot när det blir för tungt. ♥

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0