30+ Grader - 3

Ett slag i magen och tårar som rinner ner för kinderna är vad du orsakar.

 

Vaknade var på strålande humör, ja menar vem är inte när det är såhär fint väder??

30+ grader minus 3 nästan, det är sommar!

Tog en sväng på stan, tog och åt glass med syster.

Jag älskar glass som sagt.

Jag kommer börja bli fet om jag äter såhär mycket glass X?D

Ne skoja.

Kom hem sen för att hämta en filt och satte mig ute i den stekande solen.

Man kommer bli brun som en pepparkaka om det fortsätter såhär ^  ^

+ en utlands resa väntar i sommar : D

Så brun kan jag räka med att jag blir.

 

Ikväll blir det att grilla med folket, ser framemot det!

Speciellt när det är såhär fint väder.

 

Pusspåer!

 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0