Efter en lååång dag.

Skola idag like tomorrow and yesterday.

 Hade bip-test på morgonen som gick åt skogen!
Jag gjorde absolut inte mitt bästa, det jag gjorde var ett skämt. ?
Hade även engelska prov som inte gick bra, enligt mig.
Inget MVG den här gången, inte.
Efter skolan blev det till stan med S. Som alltid lika kul : )

Kent, låtar som påminner om det riktiga livet.
Älskar?t!

Just nu sitter jag och latar mig framför datorn, känner på mig att jag kommer sitta här resten av kvällen.
Ska sitta här och äta vitt ris som håller på att lagas : D
Mums!

ne men tror även att jag ändrar lite på min blogg idag också!
Det vill säga om jag inte somnar : P  

Have it good.
 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0