Glass med V

Det blev till att dra till stan med V och äta glass : Dimage58

Eller först gick vi runt lite på stan, vi kom till en diskussion om kläder till skolavslutningar är helt onödiga och svåra att hitta!

Asså kolla man köper en klänning eller kjol använder den 1 gång och sen så ruttnar den i garderoben, inte kul alls : /

Men ändå vill man ha något nytt >.<


Aj ja vi hade det trevlig på stan med munk och glass.

Jag kommer dock inte kunna äta något mer idag, för jag är mätt.

+ jag fick en fläck av blåbärs glass på min vita tröja, som jag såg när jag kom hem. Lyckat!


Det ser ut som om det ska regna när som helst, hemskt.


Ha en bra fortsatt dag !

 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0