Mer än overkligt.

Jag har börjat drömma falska drömmar.

Då man stänger ögonen och faller i en stor värld av människor som bryr sig, man vet var man har sina vänner.
Dom gör vad som helst för en, drömmarna är falska, påhittade.
Man vaknar sen, kommer tillbaka till sanningen
Dom senaste 5 dagarna har jag drömt mer än falska drömmar, drömmar som säger att jag har allt.
Drömmar som säger att jag inte behöver kämpa, drömmar som säger att jag är den som vunit i denna oändliga tävling.
Det är egentligen hemskt hur mycket man hoppas, hoppas på att ska bli som "vanligt" men vad är egentligen "vanligt"
finns det något sådant egentligen??
Fast det enda jag behöver är egentligen ett tack eller i alla fall ett leende som visar att man bryr sig.
Jag vet inte om jag ens får de?
falska leenden räknas inte, leenden som är tillgjorda.
Jag är precis likadan. Men ler gör jag ur hjärtat.

Jag har börjat drömma falska drömmar.


God morgon folks!

Som varje oändlig måndags morgon sitter jag här framför datorn, jag vet inte vad jag ska göra.
Jag är alltid snabb med att klä på mig, sminka, fixa håret m.m.
Det går snabbt, men ändå stressar jag inte...
Varför skulle jag behöva stressa? : P
Usch nu när "lovet" är slut märker man hur lite man vill tillbaka till skolan >.<
Matte prov på onsdag, måste göra matten nu kom jag på.
Engelska prov antingen på torsdag eller fredag, jag vet inte ens vad vi har till provet : O

Ha en bra morgon ♥

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0