När det käns som om man inte har något kvar här.

Dagarna går.

Vet nu hur det känns att hela tiden tävla med någon?

Att inte veta hur nästa dag bli, jag hatar att hata människor med ibland så blir det fel.

Ingen ser, jag vet att ingen ser. Hur skulle dom kunna se?

Jag tänker för mycket, jag är rädd för att en dag inte räknas.

 


En ganska lugn dag idag må jag säga, Har inte gjort nåågot speciellt : )

Var ute och gick med syster fast denna gång gick vi åt andra hållet och kom till myrlandet med roliga gungor : D

Fast än syster e typ 2,5 år yngre än mig skämdes hon som bara den när jag plötsligt ville testa hur linbanan funkade, ja menar vem bryr sig om en människa plötsligt vill ha lite kul??

Sorligt nog hade jag inte med mig kameran till Myrlandet :' /

Men jag tog ett par kort när vi tog en lite kortare promenad tidigare idag : D


Fast Snart blir det till att sätta sig med matteboken, har prov nästa vecka och jag kan ingen >.<

Och då skojar jag inte jag är värdelös på chans och risk.

Bhuu

 

Ha det bra människor!

 

M.

By the Way: Skorna jag köpte : D






image53image52
On my Way to Myrlandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0