När man får en sak så förlorar man e tredje.

Är det sant det du säger, eller är det bara en massa mer lögner?

Jag sitter och väntar, väntar på att något ska hänga. Något som jag precis kommit på aldrig kommer att hända.

Skola idag, en bra dag i skolan : D
En dag som gav nya krafter att fortsätta.
Vi gick och åt glass hela klassen på engelskan, mums!
Sen så fick S en av sina belöningar. (en glass)
Som hon sedan "råkade" tappa på marken. Det är roligt att varje gång det finns bra saker att ta kort på så har man inte kameran med sig -.-

image71

Jag fattar inte vart han fått sin stora käft ifrån, det slog mig att det var just han som förstörde allt. Precis allt.

Efter skolan blev det stan med mamma, : D

Köpte en klänning på BikBok, jag tycker om den ^ ^ -- >

Pappa kom sen och dom två skulle väll dra och fika?
Så jag drog hem.


Min syras kompisar är här och dom e lite störda X'D

Det jag väntade på hände visst! ä man inte bäst.

Det är roande med människor som inte tror på en, NAT.
Eller vad säger ni? : 'D

Pusspåre

M.


 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0