Ont & Gott

" Och så gömde sig solen bakom molnen."

Har nog bara väntat på att denna dag ska ta slut, ganska slapp Söndag.
"som om någon annan söndag inte är det"

Jag satt och tänkte på en sak.
Det där med musik:

Hur håller man sig till bara 1 musik smak?
Jag är "uppvuxen" med både Bo Kaspers orkester och kent med flera.
Och jag sitter än idag och kan ta fram cd: skivorna och sitta en kväll med ett glass yoggi Yoghurt och lyssna på en massa gammalt.
Medans andra dagar står jag bara inte ut ens med namnen och måste lyssna på "Americanska hits" 
sådana låtar som folk bara stör sig på efter att man har spelat dom en sådär 100 gånger.

Olika från preson till person och från dag till dag.

Vad lyssnar du på?

M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0