Sommar och sol,

Varför blir det alltid såhär?
Eller är det bara jag som överdriver.

Ja så är solen nere, det har varit en otroligt fin dag och jag måste säga att jag inte kan få nog!

Det känns som om bara idag har jag hunnit göra lite allt möjligt.

Gick ju som sagt ut och sola, skönt.

Jag plugga sen ute, ännu mer skönt så franskan går bra. Fortfarande mycket kvar men en del är klart i alla fall. Jag gick sen och ?spela? tennis för första gången : D

jag var bäst kan vi säga :?D

jogga sedan hem för att ta en lång och härlig dusch.

Känner mig glad för ingenting, eller jag har kanske något att vara glad för? jag vet inte.

 

Jag skulle kunna somna nu, men pappa gör sina kanelbullar och dom kan man jue inte missa!

 

Ha det gött♥

 

M.


 

 

image70

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0