SOMMAR!

När man inte vet vad man ska säga.

 

Idag var det skola. Trevlig, trevlig.

Dagen gick fort, stekte ute i solen hela lunchen så man kan säga att jag har varit ute en massa.

Matten var e besvikelse, jag hade gjort as bra på rödkursen men sen hade jag plötsligt missat en massa på grundkursen så det blev ?typ? jag vet inte VG-

Besvikelse.

 

Var även ute och sola, otroligt att solen kom fram till oss, Och det är bara Maj!

Vi får hålla tummarna på att det håller sig till slutet av sommaren (och mer! Men man kan ju inte hoppas för mycket)

Pluggat har jag väll gjort, eller inte.

Men eftersom att hemkunskaps läxan var till idag så e det bara engelska och franska kvar : D

 

Hejs på er!

 

M.

image69

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0