Dagen efter Lördagen.

Söndag redan!

Skrev aldrig vad som hände igår så här kommer det:
Vid 7 tiden så stack jag till trädgårn där några tjej kompisar var, vi grilla och hade det trevligt.
Senare på kvällen drog vi hem till A för att kolla på melodifestivalen, jag tror vi satt och lyssna på vad S och J som snackade om genom telefonen mer än vad vi kollade på tv. Tyckte synd om honom ett tag... inga detaljer
JH låg på golvet av skratt genom hela melodifestivalen, förutom när Norges låt kom för då satt hon på den på högsta volymen.
A:s hund gick runt och följde efter mig vart jag än gick, han även jucka på mig 1 gång, snacka om att jag och S dog av garv. Stackars lilla vove, han som är världens sötaste hund!
Ne men vi hade det riiktigt kul må jag säga : D

Senare runt 11-12: tiden så stack vi ut för att möta L & T.

Dagen var riktigt lång, så snacka om att jag håller på att dö, och ändå har jag sovit hur mycket som helst!

My saturday.

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0