Vad gör ni när jag bryter ihop?

image79

God dag!


Dom sommarklädda människorna och glädjen försvann med vinden.

Nu när vårat ?vanliga? väder är här så känner man sig annorlunda.

Snarare inga känslor alls.

Jag lever som i ett skal, jag väntar på något gott så att jag kan krypa ut och möta solljuset.

 

När jag tillsist vaknade av att pappa ropa fatta jag att det var en ny dag.

Jag drömde något jätte konstigt.

Gick till skolan, kände mig konstigt nog helt weird, jag brukar inte vara så otroligt O-känslosam, jag orkar bara inte tänka mer.

Låt det bli som det blir i alla fall ett litet tag. Låt det hålla på tills jag bryter ihop.

Vad ni gör efter det bryr jag mig inte om.

Lektionerna gick fort och "bra" var dom också!

Svenskan var då den roligaste på länge, jag tror jag & A höll på och garva ihjäl.

J & P bara satt där berätta om deras privata liv :'D

Aje det finns roliga människor lite överallt bara man tittar efter så hittar man.

Man vet aldrig vad som kan finnas bakom alla hårda skal.

Hade franska prov som gick lite åt skogen tror jag, eller na det gick bra.

Ska inte säga mer för sen kommer jag där med ett G.

Usch bara tanken på att få G i fransa får mig att rysa.

Det är enkelt att lära sig glossor. Det är därför jag inte tål ett G i varken franska eller engelska.

På tal om engelska, jag måste sätta det här provet eftersom att jag fick MVG på förra.

Men jag är ju så smart som inte ens öppnat boken, och provet är på fredag.

 

Good luck!

 

Ska dra mig

 

 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0