Våran värld är inte så oskyldig som den ser ut.

Singling!

 

När man öppnar sina ögon ser man en värld full av människor.

 

Så var geografi provet avklarat, känner att det inte alls var så svårt som det lät att det skulle vara.

Dagen var för övrigt okej, förutom att vi bara var 4-5 tjejer i klassen idag, resten var sjuka.

Krya på er tjejer!

Men det gick det med, man måste anpassa sig efter situationer. : )

Sista lektionen var det då man tappade sina krafter och bara ville hem, men E gav oss alla ett gott skratt ^ ^

Snacka om att läraren fick "liiite" ryk X'D

 

Dagen gick fort och jag kom på mig själv att tänka jag tänkte på hur annat folk har det egentligen?

Jag menar, man ser bara sig själv ibland. Man tror ibland att man är den enda som måste kämpa för att komma något vart men så är det inte riktigt. När Man sen ser sig runt omkring så ser man människor som sitter i precis samma sits och som också siktar på månen.

 

Idag ska jag banne mig inte plugga, bara solen hade varit framme hade denna dag varit ännu bättre : )

 

Pusspåer

 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0