Vilken lång dag :)

Oj så tiden går!

 

Solen sken när jag och syster cyklade ut mot landet, riktigt fint och man får en omväxling.

Ny energi, vilket man inte får om man bor som "stads tjej"

Vi cyklade i 2 timmar, vi kom till ett ställe vid namn "Sturefors" ska jag vara ärlig så var det värsta bonde byn.
Har aldrig i mitt liv vart där eller i närheten :P

Men man måste testa nya grejer och just idag så hade vi lust att åka ditt : )

 

Stället innan Sturefors var jätte sött.

 

När vi sedan 2 timmar och 22 km (sammanlagt) och en dusch senare kom hem så bestämde jag och min kompis S att vi skulle dra till stan, för våran vanliga "lilla" runda.

Vi var ute ett bra tag och träffade på en och en annan konstig upplevelse.

Tjuvar på H&M, människor som prata med sig själva m.m.

Även halva skolan var på stan, så mycket folk såg man.

 

Ne men nu ska jag ta tag i geografin!

 

M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0