You change my whole life.

Regn?

Det är sant det där med att man får mer känsla när man skriver när man har ändrat lite i bloggen än när man har den gamla vanliga designen.
Känns som om man orkar skriva då.


Vädret leker med oss, ena sekuden är det piss väder och andra sekunden så lyser solen över oss.
Men blåser gör det och det är nog det som gör så att det är så himla kalt!

Var en runda på stan, hittade ett par shorts i Bondelid, och en tröja/blus i samma märke på MQ.
Jag blev helt kär i kläderna!
Så kanske att dom kommer med på min "önskelista" till min födelsedag.
Nu när det ändå närmar sig : )
1 sak finns på en säker plats på listan en kamera sen vad det ska vara för kamera vet jag inte >.<

Jag har hittat en bikini på H&M oxå!
Men måste tänka lite eftersom att det verkar liiiite för stor, fråga mig inte varför.
Ne men, jag ska tänka lite på den. Den är precis ny så jag tror (och hoppas) inte den förstvinner.
Än så länge.
image85
M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0