hej hopp måndags knopp


Alltså dagens plagg såg ut såhär:
Halsduk (extremt stor): H&M
Vit tröja: JC
"fodral" (vet fortfarande inte vad jag ska kalla det): Monki
Jacka/tre kvarts grå silvrig grej: Gina Tricot
Strupmbyxor: ?
Armband: Gina Tricot

That's it :)



Låt mig presentera Måndagen:
Sov dåligt hela natten, vaknade, somnade, vaknade, somnade and so on...
Drömde konstiga små korta drömmar, skola, filmer, you name it.
Flög upp ur sängen sen när jag hörde att klockan ringde och den enda tanken i huvudet var "Äntligen morgon!"
Skolan var fun, lektion efter lektion gick och det var dax att gå hem. Måste säga att jag är riktigt trött, orkar knappt plugga fast jag borde. Måste skärpa mig. Måste även ta mig i kragen och börja jogga, jag och A har ett vad om att få bra på konditionsestet. Åååh, så många Måste.

En väldigt glädjande nyhet som jag fick höra idag var att jag hade fått VG på svenska- testet : D
YEY, VG här kommer jag!


Ha en bra kväll sötnosar

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0