"maskerad dag"

 
 Dagen outfit alltså, haha.

hej folk,
Så torsdag redan.

Sitter med musik på högsta volym, älskar't.
Hade "maskerad dag" i skolan idag, skulle vart roligare om liiiite fler kläde ut sig.
Jag var en blandning av kille och hip hoppare.
Blev lite mobbad för mitt stora skärp (pappas) XP
Matte: hela klassen hade kvar sittning idag (ganska invecklad historia).
Imorgon e det matte prov!
"jippi" eller vad säger ni?


Måste bara fråga en sak innan jag sticker iväg:
Dagens fråga är alltså:
Har ni någonsin träffat på en människa som aldrig* har drucikt mjölk? 
(*Betoning på aldrig)

I (I som i ett namn och inte som I på engelska) den strutsen påstår i alla fall att han inte har gjort det, ska man tro på honom? :P

Kommentarer
Postat av: Emma Härnqvist

- Jaha ja, hoppas att du får en trevlig kväll.

2008-11-27 @ 19:41:55
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Nathalie

jag lovar, han har inte det ;D liite sjukt tycker jag också!

2008-11-28 @ 15:15:04
URL: http://nattisofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0