Så var ännu en helg över


To day:
Min älskade kjol från Rules
by Mary - Denim Gallery
Grå tröja- Lindex
Jacka - Veromoda
Svarta strumpbyxor- H&M
Väska- H&M
Halsduk- H&M
Vantar- Monki
skor (syns inte)- Nilson



Nu är jag back on track.

Vi börjar från Fredagen:
Vi åkte alltså ut till M för lite pary, och som vi hade kul!
Vi lånade spelet våghals av S (som skulle till malmö) och så började vi spela.
Hela kvällen blev en hel skratt fest.
Värst var nog när jag fick gå över till grannen för att fråga om en toapappersrulle, tjejerna hade gömt sig bakom planket och kollade på. Jag fick en toapappersrulle och spelet fortsatte. Jag kan säga att det var riktigt pinsamt!
Så såg den kvällen ut med korta meningar.
<3

Lördag:
Dagen inledes med Shopping med mammis och syster, fick en kjol från Rules by Mary (bild) som jag älskar, och lite annat smått och gott.
Lite senare på kvällen blev det att dra hem till A för ännu lite mer partay, vi pratade och körde även där: spelet.
Inte liiika pinsamt denna gång, vilket var tur!
Också den kvällen i korta meningar.
<3

Söndag:
Jag pluggar, går på stan med syster, köper Choklad-dricka från barista, Promenerar hem och sen åter till plugg.


Snart är det OTH and Gossip girl and: Sanningens ögonblick, tv here I come.


Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0