Söndag

Hej människor.

Cyklade hem till A igår kväll ganska sen, vi tjejer hade det kul som vanligt. : )
Cyklade sedan hem sedan runt 00.00, så var inte hemma försen seeent.
Det var faktiskt skönt att cykla hem genom stan sådär mitt i natten.

Gissa vem som sov sött av allt cyklande ?



Har varit full fart på mig denna morgon, åkte iväg med familjen för att leta jackor, vantar och ja sådant man har på sig när man ska iväg och åka skidor. I och för sig är det mer än 4 veckor kvar, men man kan ju alltid förbereda sig.
Hittade ett par vita skid-byxor fån Burton, som jag ska hålla ett öga på.
Har blivit lovad ett par pjäxor också, ååh så fina jag hittade.
Färgen var snoooor grön, men vad gör det?
Vantar har jag, jacka har jag också. Hela jag kommer bli helt Burton tror ja.
Köpte även en sak till jul, om jag berättar kommer ni säkert as garva
(och så läser säkert syster min blogg och hon ska få en riktig överraskning).
Ni får höra i jul vad det är istället ; D

Nu ska jag sätta mig och göra en massa plugg.
Jag har:
→ Idrott's prov som väntar mig.
→ Egen lektion på idrotten (också!)
→ Matte prov (mamma mia!)
→ Säkert något mer.

: *



pssssst: ikväll e det One Tree Hill!



Kommentarer
Postat av: SANNA.K

andra avenyn är mkt bättre! :D

2008-11-23 @ 16:52:11
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0