Måndag

Hej

Jag tyckte om dagen, inte tråkig alls.
Tandis hade jag dock, eller det var inge riktigt tandläkarbesök det var mer ett:
"låt oss kolla på dina tänder i 5 minuter besök".
Missade hemkunskaps provet på grund av det, och jag säger på grund av det därför att jag imorgon kommer få sitta efter skolan och göra det istället. Surt.
Kören idag var kul, faktiskt : D

BYE



På något sätt avskyr jag att stå bredvid dig.
Han gör så att jag blir glad, på ett djävulskt sätt.
Jag skrattar åt mig själv.
Mina vänner är mina klippor, räddningen för allt.
Skolan  påminner mig dagligen om förra årets "heting".
Medan andra påminner mig att jag har prov imorgon.
Kolla vad läxor gör av mig, säger jag bara.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0