-

Klockan är nästan 18.00 och jag har inte ens börjat plugga!

Skola idag då, som vilken annan torsdag.
Torsdagar är jobbigast, massor med jobbiga lektioner och en allmänt uttröttade dag.
Vi hade matte med E klassen idag med, helt sjukt att sätta ihop två klasser som bara är föööör lika varandra.

Jag och A höll på och skoja och så i kopieringsrummet sen efter skolan, hon skulle kopiera mina anteckningar så vi fick vara i kopierings rummet heeeelt själv. Tillsammans med den stora kopieringsmaskinen såklart, så vi garva, jag skulle kopiera min hand och så kom klockan med och ni anar inte X'D. Vi drog i till mig för att "plugga" sen efter, men vi satte oss och kollade på OTH istället.

Nu sitter jag här, och något i min hjärna säger mig att jag kommer sitta vid datorn hela långa kvällen ^   ^



Puss.

Kommentarer
Postat av: Alice

Det var super kul! :D <3

2008-10-09 @ 20:43:06
URL: http://knocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0