1 anledning varför man ska hålla sig inne.

Idag känner jag mig inte alls lika bäst som jag kände mig för några dagar sen, jag känner mig mer trött.
Skulle gå och träna, en bort förklaring för att jag inte ska behöva plugga. Jag gick i regn och undrade om jag någonsin skulle komma fram, vägen ditt är inte lång men idag var den enorm.
När jag sedan var utanför feelgood var jag genom blöt och kom just på att jag hade glömt kortet.
Det var bara till att vända och gå hem.
Jag känner mig allmänt rastlös nu, måste plugga.
Jag har inte hunnit kolla på OTH på hela veckan, : (
But to night ska jag bane mig kolla : D




Den här är din sista chans.
Om du sabbar den nu så kommer du att mista allt.
Jag står bredvid en hop av människor, vem står du bredvid?


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0