"Details in the Fabric"

Jason Mraz F. James Morrison - två underbara sångare i 1 låt, kan det bli bättre?

Dagen har varit fullspäckad, skola till halv 4:a, usch. Sen efter gick jag till feelgood med A och S, jag och S bestämde oss för att cykla i 60 minuter... jag tror jag aldrig varit med om så långa 60 minuter, kändes mer som 24 timmar.
Vad mer kan jag säga än att vi var genom blöta och att vi direkt sprang till hemköp och köpte oss ramlösa?
För min del vart det dans efter det, 1,5 timma.
 Jag kommer ha sån fruktansvärd träningsvärk imorgon!
 Kom hem helt utmattad efter det, känns som om jag kan somna här och nu:
över tangentbordet, men så kommer matten och franskan in i bilden... 

puss gullungar.




Du sa en sak, men gjorde gör en annan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0