inte en sådan teater som jag trodde att det var...

Det var inge kul med franska prov.


Min dag har varit en Torsdag utan 5 minuters paus, skolan rullade på som vilken annan charmade torsdag gör (som dessutom på riktigt var smickrande) Lektionerna flöt på och rasterna lika så.
Efter plugget tränade jag och S feelgood, och då ska ni får höra vad som hände oss:
Jag och S sitter helt själva i omklädningsrummet och byter om/snackar så hör man hur dörren öppnas och en kill röst säger:
" Amanda, Victoria, jag vet att ni är här "
vi garvar lite och fortsätter prata. Efter några minuter öppnas dörren en gång till och samma röst säger:
" Amanda, Victoria ignorera mig inte "

Han som säger det hör att vi garvar (vi höll på att spricka av garv) och tror att det är dom där " Amanda och Victoria " så han fortsätter:
" ni har 5 sekunder på er, för nu kommer jag, asså jag kommer nu "

Plötsligt  så ser man hur ett pojk ansikte visar sig runt hörnet.
Jag, S och killen höll på att garva ihjäl, man kan träffa på alla möjliga människor i ett omklädningsrum, don't you think?
 

Efter en hård träning blev det av till teatern som våran lärare hade bokat in oss på, jag måste få säga sanningen:
Det var det värsta jag har sett, visst skrattade man... men den var vidrig på något konsitg sätt.
Dom spottade, svor, masserade fötterna med fil och ett tag trodde jag att dom hade lurat oss alla på teater bara för att mörda oss. Vilka tankar jag hade i huvudet under scenen då " bebisen " höll i en kniv och drack öl, på RIKTIGT!


Matte provet imorgon flyttar inte på sig! 


Gaaaash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0