Last song

Hej, människor.
Idag har jag mindre ont i halsen och är mindre trött.




Skolan idag var väll bra, det finns människor som förpestar den men om man bortser från dom så har den varit "super".
Vi hade Engelska förberedelse för nationella provet, med att skriva en uppsats. Vilket inte gick så bra.
Den blev så lång randig tycker jag.
Jag får panik på Kemin, vi har prov och jag vet inte vad jag ska göra. Kan inget!
Jag tog med mig kemi boken hem, men dom viktiga papperna låg inte i den, FAN!
Vart kan dom vara må tro?
Ska jag fortsätta mitt pluggade nu.

puss




-Jag tycker synd om dom som han hela tiden trampar på.
What do you think you are?



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0