morgon eller kväll?

" god morgon " höll jag just på att säga till min syster.
Jag hörde att telefonen ringde och min farmors röst som säger att " nej, Marina sover " jag hoppar upp men hinner inte ta luren innan hon sagt hej då och lagt på. Jag kollar ut och tänker att det måste vara morgon, men jag inser att jag inte sov i min säng utan i soffan. Jag kollar på syster, som även hon hade tagot en liten tupplur. Vi kollar på varandra och sedan på klockan och sen tillbaks på varandra och börjar as garva.

Prov
på morgonen idag, jag tror att det gick hyfsat bra : ) 
Vi hade några få lektioner som kändes bra, jag lärde mig något gjorde jag.

Jag är i chock fortfarande, jag har sovit bort en Fredagskväll känns det som.  : (


: *

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0