sorry

Jag har varit off i bloggandet ett liiiiiiiitet tag känns det som.

Igår (alltså söndag):
helt vanlig söndag, förutom att jag gick till feelgood på morgonen. (blev lite besviken på mig själv när jag märkte idag att jag inte hade träningsvärk, buu på det) i alla fall så bestämde jag och syster sen på kvällen att vi skulle gå och låna film, låna förvandlades till köpa när vi kom till video affären och såg att 1 film kostar 39 kr (vilket är nästan samma pris för att låna en) så vi köpte oss 1408, en thriller. Den var inte läskig, men riiiiktigt obehaglig.
Måste jag säga mer än att jag inte kunde sova?

Idag (alltså måndag): Skola, men nu var även den andra halvan av klassen tillbaka och allt blev till det "normala".
Skulle ha köpt mig ett par mysiga tofflor idag, men dom hade tagit slut... så på fredag får jag dom förhoppningsvis!
(Det vill säga: om dom har fått in dom då)

Tills dess: får jag klara mig med mina ÄLSKADE strumpor från H&M: ni vet sådana där med hello kitty och tigger figurer på : D!


Franskan väntar inte hörni!   



Säg inte till människor att dom är falska.
Bara gör inte det.
För du är precis likadan själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0