?


Canon 400D
Vem sa att Marina inte kan laga mat???


Så idag har det bara handlat om: mat, tv och allmänt lat.  Har nog inte orkar göra något speciellt, fast det skulle inte vara dumt om någon bara tog med mig ut på en promenad just nu...
Fast det kanske inte skulle funka, eftersom att jag knappt kan röra mig så mätt som jag är. Ne nu ska jag sluta babla och göra lite plugg, har inte pluggat något dom senaste dagarna. Känns fruktansvärt eftersom att öppet hus informationer strömmar in ifrån alla möjliga håll. Åhhh, jag blir bara så förvirrad bara jag tänker på gymnasiet, vad ska jag välja?
→ Det jag tycker är kul.
     ELLER
→ Det jag tycker att jag borde gå


?





Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gud va god den mackan såg ut att vara. Du får gärna komma hem till mig och göra en sån (A) haha ;D

2008-10-29 @ 20:41:52
URL: http://nattisofsweden.blogg.se/
Postat av: cissi

hahah det va nästa lite ööö.

2008-10-30 @ 12:23:53
URL: http://greenberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0