-

Hej, Jag trött, jättte trött + ont i halsen.


Skola, halv klass eftersom att den andra halvan e på prao. Ganska skönt faktiskt.
Vi e så några...

Efter skolan gick jag och S till Biblioteket och pluggade, jag tror att jag skulle somna. Plugget var tvunget att göras, franska prov nästa vecka och historia prov nu på fredag. Usch.
Jag kom hem sen efter att ha tränat, träffade på pojkarna som var ute och joggade i månskenet också.
Satte mig och kollade på Ugly Betty och kände kind of ångest för att jag inte pluggade.
Så nu blir det till för att plugga, Fy vilket liv jag kommer ha den här hösten -.-'

Gymnasiekatalogerna har nu kommit också, shit vad ska jag välja?
Jag vill det ena efter det andra, jag kan ju bane mig inte bestämma mig.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0