Bland skåpen



Hej roliga, sorgliga och underbara människor i Sverige.

Fredag:
Dagen flöt på och jag väntade på att det där otroliga matte provet skulle komma.
Till sist blev det matte och provet vi fick, först tänkte jag "nemen åååh så lätt" när dom sista uppg kom fick jag panik.
Alla blev lite smått klara och började gå, så det blev mindre och mindre människor i klassrummet.
Det fick mig att stressa ihjäl, så jag sitter där och känner att magen knyter ihop sig samtidigt som hjärnan säger till en att man måste klara uppgiften. Till sist var det bara jag, D och J kvar, men så klickade det i huvudet skrev uppgiften och gick.
Vi får se hur det gick.
Annars gick jag till stan, träffade johanna, Alice, Karro och Alexandra så tog en sväng med dom på stan.
Köpte 2 saker under min vistelse på stan:

→ Mina efterlängtade tofflor från: SHEPHERD
→ En tröja på H&M, på bilden ser ni den.
(på kil avdelningen, kan du tänka dig?) 

Gick sen tillbaka till skolan för att möta upp mina småungar, stod och snackade med dom och kollade på hur små killar försökte göra sig till. GUD så sött!





Han satt vid en busshållplats
Kollade på mig en lååååååång stund innan han vände huvudet
Vita skor med svarta streck (adidas)
VA FAN det kan inte vara han.
100 år sen sist
Nej, det kan inte ha vart han.



: *


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0