1 vecka senare

I'm home!!!!
Eller... jag var det redan igår.



Åkte upp till faster förra lördagen, tillbringade helgen med go cart och allmänt "skoj" med kusinerna.
Veckan var hur rolig som helst, kontor till kontor och möte till möte. Det var ändå alltid lika kul.
2 dagar var jag på Archus, vilket var hur KUL som helst!
Visst fick jag sitta och rita mitt egna hus och göra bort mig för duktiga människor, men att se på när andra människor satt vid datorerna och gjorde 3D bilder av allt. Så blev jag riktigt imponerad.
Dagarna gick och jag och faster hade det grymt kul, gick på stan och shoppade, snackade och gjorde oss till
(man märker att hon och pappa är syskon, att man kan vara så lika på beteendet! ).
Sjöng för fullt gjorde vi varje dag i bilen på vägen hem, när vi sedan hade hämtat kusin från skolan så blev han bara tjurig för att vi kunde låten och inte han.

Min kusin och jag är som bing och bong, en del dagar är vi värsta vännerna och andra "slås" vi för fullt.



Igår:


Vaknade upp efter en lååång kväll vid gitarren (min fasters man skulle lära mig) ont i fingrarna hade jag också.
Vi åkte sedan till tåg stationen för att hoppa på tåget och åka hem. Denna gång åkte tog jag med farmor hem till oss.
gamla människor kan bli tjatiga some times -.-'
Läste ut min Steig Larsson på tåget.
När jag sedan var framme träffade jag S en liten snabbis också, men killade sen kvickt iväg.

Kvällen kom och jag åkte ut till landet för att träffa tjejorna, A (födelsedagsbarn för någon dag sen) hade fixat tjej middag med god mat och allt. Mums : )
Så kvällen tillbringades där, tills jag höll på och somna och åkte hem.

Trevlig kväll tjejer! 



: *

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0