Helgen min


bild från google



Min helg:

Lördag:
Hela familjen åkte iväg till huvudstaden.
Vi traskade runt där i affärerna nästan hela dagen, och så mycket folk det var!
Köpte mig två saker, så kräsen som jag är:
→ En tjock långärmad tröja United colors of benetton
→ En kort mörkgrå " jacka" från Gina Tricot (oj så jag förklarar bra)

Vi kom hem runt 7 för att sedan åka till stan och kolla på High School musical 3 med A, M och K, Eller först var vi och fika med J och A : ) Halv 9:o vart det HSM3!
GASH så bra den var. Tänk er Zac Efron på stor bioduk så förstår ni.
Vi 4 satt i alla fall och dreglade...
Efter filmen gick vi och fikade igen.
Så hemma var jag runt halv 12.. (?)


Söndag (alltså idag):
Blev lite förvånad när mamma sa till mig i morse att ta tillbaka klockan en timma. Trodde att Sverige redan gjort det för länge sen, men icke sa nicke så var det inte.
Hela morgonen gick åt till att städa och möblera om, så nu har jag äntligen en användning av min soffa :D
Städa kunde jag ju inte göra hela dagen så tog en paus med en walk med S på stan.
Vi gick runt drack var sin dricka från Espresso House.



Puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

hur har du gjort om rummet, lägga upp bild ? :P. <33

2008-10-27 @ 20:34:18
URL: http://ollieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0