" Puss på måndagar " ?

Farmor fyller år idag så tårta har jag ätit :)



School:
Kände mig ett dugg fin idag, mer som en galen kärring. " Vad gör jag " tänkte jag hela tiden. Kör har jag kommit in på också, jag känner mig inte bäst eftersom att våran musiklärare ändå tog in alla som ville vara med... såg så ut i alla fall. Så kör får jag räkna med att ofra lite tid till i framtiden, men and so what... lite kul får jag då ha.

→ Kemi prov på Fredag
→ Franska glosor till på Tordag
→ Hemkuskap (läsa)
→ Fysik (klart)

Åhhhh!

Skol fotona hade kommit hem idag, fotot var som alltid: något fel på det. Bättre än dom andra åren men ändå dåligt som satan. Blev lite besviken på mig själv när jag såg det stora smilet jag gjorde på både enskilda och klass-fotot.
Att jag ska hålla på och le med mina barn-tänder..
GASH.
Jag och Brallis hade i alla fall något att garva åt när vi förut satt och snackade. :P



: *

Kommentarer
Postat av: Alice

HAHAHA, jaa kul vare (: <3

2008-10-20 @ 21:15:52

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0