" _ "

Hej sötisar!

Söndag idag, en mycket fin söndag en.
Drömde något så otroligt konstigt, det var något om hockey och min faster och ja ni vet sådan där  helt sjukt roliga drömmar.


IDAG: var jag på stan och köpte mig en ny penna, efter att min andra penna (som jag inte köpte för så länge sen) Tappade korken ville jag inte ha den längre. Skulle köpa ett nytt sudd också men det hittade jag i fickan på mina chinos.
Så ett nytt sudd slapp jag i alla fall köpa ; )
Pinsamt nog när jag gick in i MQ så började det pipa, och det är inte första gången... det pep även igår när jag var på solo. Så han i personalen stod och rotade i min väska och försökte hitta något som kan orsaka pipandet.
Snacka om att jag hade tur som inte hade något pinsamt i väskan  just idag.. Phuu.
Vi hittade inget i min väska så mysteriet fortsätter...

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0