Don't scream.

Mahahaa, det var skräckis med tjejorna ikväll!

VG på historia provet och jag är glad!
Efter skolan så drog jag, N, A och A till stan dom skulle köpa present. Senare efter det träffade jag på mina små ungar.
Tjej kväll  med skräck film skulle det bli.
Vi lånade death silence och jag må säga att jag var rädd, en del skulle sagt att detta inte var en läskig film men för oss...
L var nog den enda som inte tyckte den var läskig. Det var bara en gång hon skrek till och hoppade i knät på oss alla.
Snacka om att vi andra fick panik med henne i knät X'D !
M satt och mosade min hand, så medan allas tungor rycktes ut i filmen så kände jag hur blodet steg allt högre upp i handen och mobilen i den andra handen hela tiden vibrerade över att alla möjliga skickade sms.
Kändes på något sätt som en liten tröst.

Filmen var bra, men så otroligt läskig.
Vi hade det kul tjejer, så detta måste göras om!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0