mums.





Sitter här och äter mina köttbulle mackor : )


Det vart orientering på morgonen tog bussen ditt och orienterad.
MVG:et vet jag inte om vi ska snacka om, men vi kämpade! : )
Kom sedan hem för att tvätta håret and so on...
Men märkte då att min jacka inte låg i väskan, då kan man säga
att jag fick panik!  Tvättade håret fort som satan och sprang till bussen och vidare till orienterings platsen. Som tur var så hade dom hittat jackan och jag fick tillbaka den : D Lycka!
Kom precis då lektionen skulle börja. Jag tror att alla var kind of döda (trötta). Jag fattade inte riktigt allt vår lärare sa men sådana är fredagar. That's it.


:*

Kommentarer
Postat av: Hang

Varså lite så, ååh vad gott det ser ut hörrö! :)

2008-09-26 @ 17:42:20
URL: http://Http://hang.blogg.se
Postat av: Hang

hahah de var så lite så ;D

2008-09-26 @ 17:50:07
URL: http://Http://hang.blogg.se

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0