ögon så blå som himmlen idag.

Jag har ont i halsen.


Idag var dagen finare än på länge, fick den där känslan av våren.
Skolan gick snabbt, ögonen stängdes lite då och då så var tvungen att hela tiden  säga till mig själv att: " Marina va fan du kan ju inte sova! " Det funkade. Skrek rakt ut gjorde jag på rasten också, S stackaren trodde att det var en insekt medan jag sprang iväg för att krama Nadia som kommit förbi för att hälsa. : )
Imorgon är det orientering och jag och S ska klara det här nu, vi har vårt lilla sätt att vinna MVG:et : D
Ska nog inte hoppas fööör mycket på det där MVG:et.
För då blir jag bara besviken på mig själv sen om det inte blir något MVG.  x)

Det första jag gjorde när jag kom hem var att läsa mig Steig Larsson bok, den är helt cp nu jag lovar.


: *
 






 Jag hör en del saker och ser endel saker som inte är bra för dig.
 Folk börjar tro att du är falskare än någonsin. Var rädd om ditt rykte asså för
det är ingen som kommer vara villig att hjälpa dig sen när det är ned klotrat och förstört. 
Bara så att du vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0