Onsdag redan?

Hej!
Var det bara våran skola som var rädda för att dö av big bang experimentet eller var hela Sverige det?

Åhh i år är jag nog förälskad i hösten, vädret, kläderna ja allt.
Sitter och lyssnar på OneRepublic och jag måste säga att det finns nog inga bättre låtar.
jag ler vid bara tanken.

Annars börjar ett och ett annat prov droppa in, känns än så länge inte sådär jätte stressigt men jag kan slå vad om att sen när man ska fylla i gymnasieblanketter och fixa betygen och allt det kommer jag vara helt död till jul.
Så man får ta den lilla tid man har kvar efter sommaren och njuta.
Ska sätta mig och göra matten och franskan, sen ska jag kolla på one tree hill som en liten belöning... :D

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0