Tänk.

Nu är det så att mitt Internet inte riktigt funkat dom senaste dagarna.
Men nu hoppas vi på att det funkar!



Skolan har varit slapp, känns som om det är dubbelt så lite läxor än vad det var förra året.
Men självklart kommer lärarna att börja plåga oss snart. Jag bara känner på mig det.
Dagen har annars varit helt okej, musiken var dock den lektionen som kommer fastna i hjärnan idag. Våran lärare satte på olika låtar. Men låtarna var inte sådär "bla,bla,bla,bla" utan dom handlade om religioner, krig och hemska saker som man inte blir informerad om. Jag blev så jävla rörd så det är inte klokt. Det är sådana låtar man måste lyssna på varje gång man klagar.
Dom förklarar allt om hur livet egentligen är, vi lever i en sådan perfekt och isolerad värld att vi inte vet vad som händer.

Religions "prov" hade vi idag också, får väll hoppas på det bästa.
Prao måste jag hitta också, usch.



:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0