Du fick mig att kolla bortom molnen.

Igår när jag gick där på dom tomma gatorna mitt i natten blev allt så mycket tydligare.
Jag hade det trevligt, mycket trevligt ! : )

Känns som om min helg har gått åt till att bara vara glad, det känns bra.
På måndag blir det plugg efter skolan, måste skärpa mig, annars blir det inte bra.
Man kan bara inte slappa nu när det gäller att plugga...

Jag var på biblioteket igår och lånade 2 böcker sprang sedan hem i spö regn, mina byxor blev som tvättade.
Jag har nog inte blivit så blött på länge, jag kommer ihåg när jag var mindre och vi var uppe i fjällen på "vandring"  vi skulle se vad som fanns  bortom våran stuga, så vi traskade runt där i skogen och blev helt genom blöta om fötterna.
På något sätt känns det som att jag har lust att vara där uppe varje årstid, att bara kolla upp mot himlen när mörkret faller och känna marken under fötterna. Att glömma allt annat och bara tänka på dom där små kloten som finns där uppe på himmelen. That's love.




Det är det här du har försökt förklara för mig, och du hjälpte mig på sätt och viss att se vad jag missade.
Men du stannade kvar i den oändliga cirkeln.
Nu när sanningen sakta hinner ifatt dig tycker jag seriöst synd om dig.
Om jag skulle varit i dina skor skulle jag inte vetat vad jag skulle ha gjort av mig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0