coolt.

Jag såg en cool grej idag, eller nyss, det var en väldigt cool grej, i alla fall för mig.

Det var nästan så att man vart arg för att klockan tickade så långsamt, vi satt 3 st och kollade längtansfullt på att klockan skulle flytta på sig.
Jag vet nog inte vad som är intressant med en skoldag, och därför är det så tråkigt att skriva om en.
Man låter som en robot då.

Jag funderar på att sätta mig med en film och en kopp varm choklad redan nu...
Jag gick och la mig halv 10 igår men ändå verkar det som om den där förkylningen som alla har börjar komma ifatt mig på riktigt nu. Ögonen känns tunga som tegelstenar och fylls med tårar hela tiden, och nej jag gråter inte.
Halsen håller än så länge sitt normala, men det är bara en tidsfråga tills den också börjar ge upp.
Plugg väntar mig i helgen, usch.

Annars får jag se vad som hoppar upp idag ; )

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0