Blääää


 

S, jag förstår inte hur det kan vara gott  XP


I morse när jag gick ut till ica köpte jag på mig en sådan här dricka, USCH!
Jag är ingen kaffe älskare och eftersom att det står att det bara innehåller lite kaffe tänkte jag
 "men vadå, lite kaffe kan ju inte vara äckligt! "   jag hade fel.
När jag sedan skulle träna stoppade jag ner drickan i min väska, och självklart ska den spricka och få hela min älskade peek väska att lukta kaffe/vanilj. Inte för att det är en äcklig lukt utan för att: hur skulle det vara om det hela tiden skulle lukta kaffe/ vanilj?! Då kan man snacka om äckligt.
Så för tillfället mår jag illa av att bara se  bilden på den där drickan.
Jag kommer nog aldrig lära mig att dricka kaffe after all.

: *


Kommentarer
Postat av: Nathalie

ÄLSKAR SÅN DRICKA! :D

<3

2008-09-22 @ 18:53:48
URL: http://nattisofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0