Måndag,


"män som hatar kvinnor"


to day:

skoldagen har varit helt okej, syslöjden var inställd och nu ligger vi efter en massa. Dead line är inte långt bort och vi är inte ens i närheten på att vara klara. Jag, A, och A drog i alla fall hem till mig och nördade foton från semestern. Lite kul :)
Sen vart det tillbaka till skolan och sist men inte minst fika pausen, det vill säga tjej gruppen. Jag vet inte hur många kakor jag åt men många var det. Efter skolan drog jag och S oss till den nya bokmedia och köpte oss en bok var.
Jag slog till på Stieg Larsson - män som hatar kvinnor. 



By the way: ni kan ju gissa vad jag gjorde när jag kom hem?
- jo, så klart: kolla på one tree hill! : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0