you told me to stand on my two feet.

På något konstigt sätt är jag så fruktansvärt glad som hände mellan oss,
för det fick mig att förstå vad jag missade i livet.
Lyckan var aldrig långt bort men jag blundade för den
och du fick mig att öppna ögonen, se vad som fanns bakom hörnet.
Det är bra som det är nu:
Inte för mycket och inte för litet.
Men bara lova mig, låt det inte bli som förut. Låt det vara som det är nu.
okej?









Du kommer nog alltid vara min vän, vare sig vi är bredvid varandra eller inte.

Livet är för kort för att inte ta risker som du sa, eller hur?


Kommentarer
Postat av: Anonym

klaart det är. soulmate rakt igenom. ;D

2008-09-16 @ 18:30:30

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0