I were a halo when you look at me.


Canon 400D


Sitter här vid datorn just nu, eller det har jag gjort sen jag vakna i morse.
Biologin är klar, bara lite små grejer som ska fixas bara.
Känner mig lätt uttråkad när jag kollar ut och ser det fina vädret. Den enda lilla solstrålen jag fick var när jag satt ute och åt frukost . Annars jag har suttit inne på mitt rum och skiftat från att tycka att jag är fruktansvärt tråkig som sitter här inne till att tycka att jag borde ta och sitta inne hela dagen och plugga när jag ändå håller på.


Nu när jag funderar så skulle jag egentligen vaknat tidigt i morse och joggat, men det var något som stoppade mig när klockan ringde och jag somna om.
Jag och min kondition.


Hittad ett par trekvarts byxor i  min garderob som jag köpte för ca 100 år sen i storlek 150, jag passar dem än, vilket gör mig förvånad. Mamma såg lite chockad ut när hon såg mig i dem. Stor i storleken kanske? Jag har ingen aning,



pouss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0