Sååååå FINA!

Marina har köpt sig ett par rosa converse,
S, som hade kollat på dem för någon månad sen, och jag som hade kritiserat dom.
Ändå så hade jag kollat på dom några gånger den senaste tiden, sådär lite i smyg, 
men inte riktigt funderat på att köpa dem.
Men så kom mamma med sina bra idéer, och ja nu ligger dom här i mitt rum :D 



Ja, alltså så gick jag på stan idag med min kära mor.
Jag invigde mina nya Fred Perry och fick skoskav på köpet.
Vädret är mer än underbart, typ mer åt "fantastiskt" hållet.




Han har flyttat in till stan.
Vilket relaterade till att jag såg honom halvnaken när jag tittade upp på huset.
Det måste ha varit han, för jag såg hans bror gå ut igenom porten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0