ice ice baby


Canon 400D

Fick idag ett nytt berlock till mitt Giorgio Martello armband av mamma och pappa.
En "mask", löööve it ! (Anledningen till att jag fick en mask är den för att mamma hade läst någonstans i något horoskop att masker var min lycko thing, och ja ni vet hur mammor är...) (Under armbandet ser ni också min älskade necessär från Women'secret)


Sommarlovet lider mot sitt slut och regnet öööser ner dag in och dag ut och jag har kollat på en och samma film pinsamt många gånger, så pinsamt många gånger att jag inte ens kan berätta vilken film det är...!!
Köpt en väska från "Wera Stockholm"  har jag gjort också, riktigt snygg !
Så på tisdag så är det skola ! iiiih så spännande.


Ne nu ska jag ta och klä på mig och kila ut ! (in the rain...)


puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0