" evil child, evil child "

En box, en box fylld med allt från skratt och grått, en box man har allt i, en box vid namn "dator".


Fortfarande inte berättat för er vad jag har haft för mig i sommar.
Vi kan ta en liten snabbis;
Hälsa först på mormor, morfar, gammelmormor, farmor, farfar, kusiner lite folk till, tillbringa en tid med dem. Efter en tid bar det av till havet, 10 dagar av ren lycka. Bada, sola, äta, sova, bada, sola, äta, sova och ja ni vet..
Sammanlagt var jag borta i 4 veckor, tillbaka till Sverige kom en glad och brun Marina (som nu fjällar!).

Vad jag har gjort idag kanske ni undrar istället, då har jag bara 2 ord till er; stor shopping!

Mer tror jag inte ni behöver veta.


Take care ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0