That's why

Kings and Queens

Skolan slutade ganska (väldigt) tidigt idag, så sitter här och pluggar.
Redan inne på 3:de veckan i den nya klassen, känns som om det var igår vi började.


Kollade på kameran och insåg att jag hade tagit ganska många bilder men som jag glömt, här är de senaste ifrån helgen iaf;


Kusinen min har jag märkt tycker om att fotograferas, han kan ibland dra in mig på sitt rum och be mig ta kort på hans fula miner. Han bara ÄLSKAR att sträcka ut tungan ! skitungen själv ♥


Här på denna bild åker jag på en sådan där liten bil grej, nerför en stor backe. Jag erkänner, jag är barnslig när det gäller sådana saker. Det var inte så att vi åkte ett åk och sen var det slut, det var värsta organisationen, En åker, den andra tar kort och den tredje kollar så att det inte kommer några bilar. Välorganiserat med andra ord!
































Kommentarer

Kommentera inlägget här ^ ^

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0